Vår semester - Karlskoga Juli 2010

                                               

När man busar med mig                                      Mormor och morfar kom
skrattar jag så jag kiknar!                                   och mötte upp oss i Karlskoga.
I gräset utanför faster Anns hus.                          Här fikar vi hos farmor.


                                                  

Här är vi och tittar på en                                       Alfred Nobel själv.
dramatiserad guidning av 
Björkborns herrgård, Alfred Nobels
hemvist. Jättebra, tyckte
vi vuxna. Sådär, tyckte Kalle.
 

                                           
 
Här sitter Kalle hemma hos                                    Det hör inte till vanligheterna
Enny och lyssnar på när Bjarne                              att mamma är uppe först på morgonen,
spelar dragspel.                        men här är bildbeviset på att det i alla fall har hänt en gång!                                                         



                                  

Kommentarer
Postat av: Zia L8

Hejsan min älskade Kalle! Så mycket roligt du har gjort i sommar..men nu är det hög tid att vi ses igen! Hann inte gosa med dej så mycket sist. puss puss lukt lukt!!

2010-09-13 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0